[wooslider slider_type="slides" layout="text-left" overlay="natural" thumbnails="default" link_slide="true" display_title="true" imageslide="true" order="DESC" order_by="date" size="full"]

PIENRYHMÄVALMENNUKSET

 

Jotta pääsisit kuntoilussa mahdollisimman helposti liikkeelle, järjestämme erilaisia kursseja ja pienryhmävalmennuksia.

 

Kursseilla keskitytään tavoitteelliseen harjoitteluun jossa ohjaajana toimii ammattitaitoinen ja koulutettu Personal Trainer.

 

Osallistuaksesi pienryhmävalmennuksiin sinulla ei tarvitse olla Sipoon Sykkeen jäsenyyttä.

 


Ilmoittautumiset pienryhmävalmennuksiin ovat sitovia! Valmennukseen ilmoittaudutaan klikkaamalla kurssin allaolevaa painiketta!

 

Ilmoittautuminen seuraaviin kesällä 2019 alkaviin pienryhmävalmennuksiin ilmoitetaan täällä.

 

Kesäkuun pienryhmät: Alkeiskurssi (Treenikontti)

ALKEISKURSSI-PIENRYHMÄ (TREENIKONTTI)

Hyppää mukaan toiminnallisen harjoittelun maailmaan. Juokse, souda, hypi narua, vedä maasta, kyykkää, vedä rinnalle, tempaa, vedä leukoja, punnerra, kiipeä narua, kävele käsillä, heiluta kahvakuulaa jne. Tunneilla käytettävien liikkeiden lista on loputon ja eri päivinä on aina erilainen treeni. Et tule varmasti kyllästymään!

IRON QUBE

Tarvitsetko motivaatiota treenaamiseen?
Haluatko viedä treenisi ihan uudelle tasolle?
Supersuosittu vauhdikas toiminnallisen harjoittelun pienryhmävalmennus Iron Qube ei todellakaan jätä kylmäksi!

Jokaisella ryhmään osallistuneella on kuntotestien tuloksen parantuneet – nyt on sinun vuorosi treenata itsesi huippukuntoon!

KUNTOSALIHARJOITTELUN ABC(UUSI JA JATKO)

Haluatko oppia harjoittelemaan kuntosalilla oikein? 

Suositussa valmennuksessamme kerrytät samanaikaisesti parempaa kuntoa- sekä tietoasi salilla treenaamisesta. Opit nousujohteisen harjoittelun perusteet, oikeat liikeradat ja vältät treenimotivaation hiipumisen!

Valmentajana toimii kuntosalivalmentaja Mats Loman.

RYHTI

Kärsitkö niska-hartiaseudun kivuista ja päänsäryistä?
Jomottaako alaselkää?

Lähde Personal trainerimme Markus Kolisen matkaan ryhti-valmennukseen.

Valmennuksessa keskitytään ryhdin kannalta olennaisimpien lihasten vahvistamiseen, – sekä liikkuvuuden ja koordinaation parantamiseen.

LAJIA TUKEVA HARJOITTELU; GOLF

Nimensä mukaisesti lajin harrastajille.
Valmentajana toimii lajin parissa yli 40 vuotta toiminut personal trainer Markus Kolinen.

Valmennuksessa keskitytään lajille ominaisten keskivartalon koordinaation – ja voimatasapainon parantamiseen.

NUORTEN KUNTONYRKKEILY JATKUU

Kurssi on suunniteltu noin 11-15 vuotiaille nuorille.

Edellisellä kurssilla oli myös muutama 9 v joten rohkeasti kokeilemaan!
Kuntonyrkkeily sopii monen lajin oheisharjoitteluksi ja se kehittää muun muassa kehonhallintaa ja koordinaatiota.

 

EDISTYNEEN KUNTOILIJAN VALMENNUS

Oletko harjoitellut jo pitkään, mutta tuntuu että poljet paikallasi? Et saa toivottuja tuloksia?

Tule mukaan oppimaan miten harjoittelet kohti tiettyä tavoitetta ja miten treeniviikot kannattaa eriarvoistaa jotta kehitys on eteenpäin.

Ruoka, treeni ja lepo ovat kolme tärkeää elementtiä kokonaisvaltaisessa hyvinvoinnissa ja näitä kaikkia käsitellään kurssilla.

ÄIJÄ JATKOKURSSI

Kokemuksia ryhmästä

”Äijäryhmä mahdollisti tällaisen noviisinkin päästä kärryille treenin saloista. Vaikka tarkoitus ei ollutkaan varsinaisesti laihduttaa, niin mukavasti pari kiloa katosi.”

”Ryhti parani ja selkälihakset vahvistui, mikä olikin tavoitteeni. Mutta ennen kaikkea parasta hieno ryhmä ja mieletön tsemppari Mats!”

IRON QUBE – FIGHT CLUB (JATKOKURSSI)

Haluatko treenata kovaa ja nousujohteisesti?

Supersuosittu Iron Qube -pienryhmämme 2.0 versio on nyt täällä!
Tutun haastavan toiminnallisen treenin ja voimaharjoittelun lisäksi harjoitellaan lyöntien ja potkujen tekniikoita, -sekä kehitetään liikkuvuutta. Tämän lisäksi saat sivutuotteena vielä kiinteämmän ja vahvemman kropan!

LANTIONPOHJALIHASTEN SALAT -PIENRYHMÄVALMENNUS

Pömpöttääkö vatsaa? Särkeekö selkä? Onko ryhti hukassa? Haluatko hoitaa tai ennaltaehkäistä inkontinenssia tai varmistaa että pystyt nauttimaan lakanoitten välissä korkeammallakin iällä?

Jos vastaat johonkin kyllä olet enemmän kuin tervetullut mukaan ”Lantionpohjalihasten salat” -kurssille.